Subject: FW: Küsimused Transpordiameti seisukohtade osas Biotiigi, Vahe tee 2 ja Vahe tee 4 maaüksuste detailplaneeringule
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jan 2024 08:51:17 +0200

Palun reg

From: Kadri Kattai <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 3, 2024 1:38 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Küsimused Transpordiameti seisukohtade osas Biotiigi, Vahe
tee 2 ja Vahe tee 4 maaüksuste detailplaneeringule

Tere,

Saadan joonise, kuhu märgitud elektrikaabli alternatiivne trajektoor
(alternatiiv 2). Kui Leonhard Weissi projekteeritud sidekaablit veel ei
ole välja ehitatud, siis jätaks võimaluse selle ka sidekaabliga samasse
kaevikusse paigutada (alternatiiv 1):

<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Planeerijad/Eg9dOBQzIxtGivtGEW4_ADgBb
omUbhx1K_UQNCmGLb__Zg?e=CUqXFg>
https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Planeerijad/Eg9dOBQzIxtGivtGEW4_ADgBbo
mUbhx1K_UQNCmGLb__Zg?e=CUqXFg

Leonhard Weissilt sain infot, et sidekaabli projektil on neil
Transpordiameti kooskõlastus nr 7.1-2/22/17590-8 ja trassile on ka
servituudileping tehtud.

Lugupidamisega
---
Kadri Kattai
Volitatud maastikuarhitekt, tase 7
Kobras OÜ maastikuarhitekt-planeerija
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.
Juhul,kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 18, 2023 11:49 AM
To: Kadri Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Küsimused Transpordiameti seisukohtade osas Biotiigi, Vahe
tee 2 ja Vahe tee 4 maaüksuste detailplaneeringule

Tere,

panin oma märkused teksti sisse.

Tervitades, Krista Einama

From: Kadri Kattai < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, December 18, 2023 10:42 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Priit Paalo < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Küsimused Transpordiameti seisukohtade osas Biotiigi, Vahe tee 2
ja Vahe tee 4 maaüksuste detailplaneeringule

Tere,
Aitäh tagasisideme eest, kommentaarid punase värviga.

Saime kätte Transpordiameti seisukohad ja sellega seoses sooviks
täpsustada:
1) Juurdepääs Kaldase pargi katastriüksuse mänguväljakule on kavandatud
kergliiklusteede kaudu. Eelmisel nädalal sai vallas kehtestatud „Loo
alevik Jõeääre piirkonna detailplaneering“, mis näeb ette avaliku parkla
Spordi tee lõik 2 maaüksusele (Kaldase pargi katastriüksuse põhjapoolse
külje läheduses). Sealt edasi pääseb olemasoleva ja  kavandatud
kergliiklusteede kaudu ka Biotiigi, Vahe tee 2 ja Vahe tee 4 maaüksuste
detailplaneeringuga kavandatud mänguväljakuni. Kirjeldaksime seda
juurdepääsulahendust planeeringus ja näitaksime avaliku parkla asukoha
funktsionaalsete seoste joonisel. Kas see lahendaks Kaldase pargiga seotud
ettepaneku või peaksime midagi veel silmas pidama?
Palun kirjeldage hinnates olukorda ja reaalset kasutust ja vajadust
arvestades.
2)  Täpsustan üle, kas jalgtee ja rattatee ristumiskohana peate silmas
kohti, kus olemasolev kergliiklustee ristub planeeritava kergliiklusteega
krundi POS 2 ja 3 piiri läheduses ja krundi POS 3 ja Remmelga tee 3
katastriüksuse vahel?

Kõik kavandatud jalgtee ristumised olemasoleva kergliiklusteega tuleks
käsitled (Pos 1,3 ja pargis).

3) Planeeritud ELA SA kaabli trajektoor transpordimaal tuleneb meile antud
eelprojektist „Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine,
Loo alevik, Jõelähtme vald, Harju maakond“. Kas mure on ka selle
kaablitrajektooriga või ainult elektrikaabli omaga (mille praegu
paigutasime sidekaabli kõrvale, et võimaldada ühe kaevikuga toimetamist)?

Viidatud projekt ei ole eelprojekt vaid eskiisprojekt ja sellega riigitee
ääres/riigitee alusel maal paralleelkulgemist ette nähtud ei ole, ka
liitumispunkt on teine. Eskiis manuses. Arendusala teenindavad tehnovõrgud
palun kavandage arendaja maale.